2005-ben diplomázott a SZTE BTK magyar nyelv és irodalom szakán és a SZTE-JGYTFK művelődésszervező-média szakirányán. 2008–2010 között a The Getty Conservation Institute és a pozsonyi Képzőművészeti Egyetem (AFAD) szervezésében megvalósult The Fundamentals of the Conservation of Photographs kurzust végezte el, 2013-ban az andoveri NEDCC ösztöndíjasa volt. 2019-ben doktorált az ELTE BTK Filozófiatudományi Doktori Iskola, Esztétika szakán. Szakíróként, szerkesztőként és kurátorként egyaránt aktív résztvevője a hazai fotográfiai életnek. 2008-tól 2015-ig tagja, 2011-től 2013-ig vezetőségi tagja a Fiatalok Fotóművészeti Stúdiójának. 2005-től 2019-ig a Magyar Fotográfiai Múzeum tudományos munkatársaként, 2018-tól 2019-ig a Mai Manó Ház kurátoraként dolgozott. A Magyar Fotótörténeti Társaság tagja. Több egyetemen oktatott, jelenleg a Metropolitan Egyetem meghívott előadója. 2022-től a Szépművészeti Múzeum – Közép-Európai Művészettörténeti Kutatóintézet Archívum és Dokumentációs Központ Fotótárának főmuzeológusa.
Válogatott publikációk
-Az eleven valóság kaleidoszkópja : Hevesy Iván fotóelméletének néhány aspektusa. Fotóművészet, 2023/3, 36-48. old.
-Végül is minden fényképezés küzdelem – Jegyzetek Gera Mihály munkásságához. Fotóművészet, 2022/4, 74-82 old.
-Bodyfiction – In the Depths of Absence, Bodyfiction, EMOP catalogue, 2019, 83-87. old.
-Flesch Bálint: a dokumentarizmustól a megrendezettségig, Fotóművészet,2018/4, 4-18. old.
-A felboncolt kép, avagy érvényes hiátus a fotografikus tárgyon, Gyenis Tibor: Faragott homlokzat, Mai Magyar Fotóművészet, 10. kötet, Ráday Galéria és Kiadó, 2016, 3-13.
– Palimpszeszt, Progresszív útkeresések, Fiatalok Fotóművészeti Stúdiója 1977-2012, Magyar Fotográfiai Múzeum, 2012, 98-128.